Benvenuti à u situ ufficiale di Shanghai KGG Robots Co., Ltd.
banner_di_pagina

Nutizie

Modu per selezziunà a forza di precarica di a vite à sfere

In un'era carattarizata da i progressi in l'automatizazione industriale, a vite à ricircolo di sfere d'altu rendimentu emerge cum'è un cumpunente di trasmissione di precisione fundamentale in e macchine utensili, ghjucendu un rolu indispensabile in diversi sistemi di trasmissione.

图片1

In l'applicazione di e viti à ricircuitu di sfere, l'applicazione di a forza di precaricamentu à a madrevite si distingue cum'è una strategia cruciale per migliurà e prestazioni. Questa operazione pò aumentà significativamente a rigidità assiale di u gruppu di a vite à ricircuitu di sfere è migliurà assai a precisione di pusizionamentu. Teoricamente, se ci concentremu solu nantu à l'ottimizazione di a rigidità è a precisione di pusizionamentu di e viti à ricircuitu di sfere, pare chì l'aumentu di a forza di precaricamentu produce risultati sempre più favurevuli; in effetti, un precaricamentu più grande mitiga efficacemente u ghjocu assiale indottu da a deformazione elastica. Tuttavia, a situazione attuale ùn hè micca cusì simplice. Ancu s'è una piccula forza di precaricamentu pò eliminà temporaneamente u ghjocu assiale, hè difficiule di migliurà veramente a rigidità generale di e viti à ricircuitu di sfere.

222

 

 

Sta cumplessità nasce da a necessità chì a forza di precaricamentu ghjunghji à una soglia specifica per eliminà efficacemente a "zona di bassa rigidità" di a madrevite precaricata. In e cunfigurazioni chì utilizanu strutture di precaricamentu à doppia madrevite, parametri cum'è l'errori di piombu sò inevitabilmente presenti sia in e viti à ricircolo di sfere sia in i cumpunenti di a madrevite. Sta deviazione farà chì quandu l'asta di a vite è a madrevite entranu in cuntattu, alcune zone si adattanu più strettamente dopu esse state deformate da a forza, risultendu in una rigidità di cuntattu più elevata; mentre chì altre zone diventeranu relativamente allentate dopu a deformazione, furmendu una "zona di bassa rigidità" cù una rigidità di cuntattu più bassa. Solu quandu una forza di precaricamentu sufficientemente grande hè applicata per eliminà queste "zone di bassa rigidità" pò esse efficacemente migliorata a rigidità di cuntattu assiale, ottenendu l'ubbiettivu di ottimizà e prestazioni.

Tuttavia, hè imperativu di nutà chì una maggiore precarica ùn equivale micca à risultati megliu universalmente. Una forza di precarica eccessivamente grande porterà una seria di impatti negativi:

Aumentà significativamente a coppia necessaria per a guida, ciò chì porta à una diminuzione marcata di l'efficienza di trasmissione;

Aggrava a fatica di cuntattu è l'usura trà e sfere è e piste, chì accurtanu direttamente a durata di vita operativa di e viti à sfere è di i dadi à sfere.
For more detailed product information, please email us at amanda@KGG-robot.com or call us: +86 152 2157 8410.


Data di publicazione: 18 di ghjugnu di u 2025