Vite à sfera, appartenendu à una di e classificazioni di cuscinetti per macchine utensili, hè un pruduttu ideale per cuscinetti per macchine utensili chì pò cunvertisce u muvimentu rotativu inmuvimentu lineareA vite à sfera hè cumposta da vite, noce, dispusitivu d'inversione è sfera, è hà e caratteristiche di alta precisione, reversibilità è alta efficienza à u listessu tempu.
Ci sò trè modi principali per installà a vite à sfera, vale à dì, un metudu d'installazione cù una estremità fissa, un metudu d'installazione senza estremità; un metudu d'installazione cù un supportu di l'altra estremità; metudu d'installazione cù e duie estremità fisse.
1、Un metudu fissu à una estremità, un metudu liberu à una estremità
Una estremità fissa, l'altra estremità metudu d'installazione libera: estremità fissa di ucuscinettupò sustene simultaneamente a forza assiale è a forza radiale, mentre chì a sfera stu metudu di supportu hè principalmente adattatu per cuscinetti à vite corta di corsa chjuca o macchine utensili cumpletamente chjuse, perchè quandu si usa sta struttura di metudu di pusizionamentu meccanicu, a so precisione hè a menu affidabile, in particulare u rapportu di diametru longu di i cuscinetti à vite grande (a vite à sfera hè relativamente fina), a so deformazione termica hè assai evidente. Tuttavia, per una vite longa 1,5 m, a variazione di 0,05 ~ 0,1 mm in diverse cundizioni di fretu è calore hè nurmale. Eppuru, per via di a so struttura simplice è di a facilità d'installazione è di messa in serviziu, a maiò parte di e macchine utensili d'alta precisione utilizanu sempre sta struttura. Tuttavia, ci hè un puntu chì richiede una attenzione particulare hè chì l'usu di sta struttura deve esse aghjuntu à a griglia, aduprendu un anellu cumpletamente chjusu per u feedback, per pudè ottene cumpletamente e prestazioni di a vite.
2, una estremità fissa, l'altra estremità in modalità di supportu
Una estremità hè fissa è l'altra estremità hè supportata: u cuscinettu à l'estremità fissa pò ancu sustene e forze assiali è radiali, mentre chì l'estremità di supportu sustene solu e forze radiali è pò fà una piccula quantità di flottazione assiale, è ancu riduce o evità a flessione di a vite per via di u so pesu propiu. Inoltre, a deformazione termica di u cuscinettu di supportu di a vite à righe hè libera di allungassi versu una estremità. Dunque, questa hè a struttura più aduprata. Per esempiu, i torni CNC domestichi di piccule è medie dimensioni, i centri di lavorazione verticali, ecc. utilizanu tutti sta struttura.
3、Fissatu à e duie estremità
E duie estremità di a vite sò fisse: In questu modu, u cuscinettu à l'estremità fissa pò suppurtà a forza assiale à u listessu tempu, è u precaricu adattatu pò esse applicatu à a vite per migliurà a rigidità di supportu di a vite, è a deformazione termica di a vite pò ancu esse parzialmente compensata. Dunque, e macchine utensili di grande dimensione, e macchine utensili pesanti è e macchine di foratura è fresatura di alta precisione sò principalmente aduprate in questa struttura. Benintesa, ci sò difetti, vale à dì, l'usu di sta struttura renderà u travagliu di regulazione più tedioso; inoltre, se l'installazione è a regulazione di e duie estremità di u precaricu hè troppu grande, porterà à a corsa finale di a vite chè a corsa di cuncepimentu, u passu serà ancu più grande di u passu di cuncepimentu; è se u precaricu di e duie estremità di u dado ùn hè micca abbastanza, porterà à u risultatu oppostu, chì causerà facilmente vibrazioni di a macchina, risultendu in una precisione ridotta. Dunque, se a struttura hè fissa à e duie estremità, allora u smontaggio deve esse aghjustatu in stretta cunfurmità cù l'istruzzioni, o cù l'aiutu di u strumentu (interferometru laser à doppia frequenza) per aghjustà, in modu da ùn causà perdite innecessarie.
Data di publicazione: 19 dicembre 2022