A vite à rulli planetarii hè divisa in quattru forme strutturali diverse:
◆FissuRollerTtipuNut MozioneTtipu
Questa forma divite à rulli planetariiSi compone di i cumpunenti: mandrinu filettatu longu, rullu filettatu, noce filettata, cappellu di cuscinettu è manicotto dentato. U caricu assiale hè trasmessu à a noce filettata per via di l'arburu filettatu di u rullu filettatu. U sistema hè sincronizatu da i denti di u rullu filettatu è i dui manicotti dentati. Simile à a gabbia in uncuscinettu à sfera, u cappellu di u cuscinettu assicura a distanza trà i rulli filettati nantu à a circunferenza di a vite.
Questa forma di custruzzione di viti à rulli planetarii hè aduprata essenzialmente in ogni locu induve sò richieste alta precisione, ripetibilità è alta capacità di carica per l'azionamenti lineari elettromeccanichi.
◆ RicirculazioneRollerTtipuNut MmuvimentuTtipu
Stu tipu di vite à rulli planetarii hè cumpostu da i cumpunenti: mandrinu filettatu longu, rullu filettatu, dado filettatu, gabbia di a gabbia è ritenuta di camma. Stu tipu di vite à rulli planetarii hà una funzione di ritornu meccanicu di u rullu filettatu. Cù sta cinematica (ritornu) hè pussibule ottene accoppiamenti di vite à rulli planetarii cù distanze di passu assai chjuche, una custruzzione di filettatura robusta è una capacità di carica elevata. Questu permette ancu distanze di passu più chjuche nantu àviticù diametri nominali più grandi. Simile à a sfera in un cuscinettu à sfera, u rullu filettatu hè tenutu in piazza da una gabbia nantu à a circunferenza di u mandrinu. Dopu una rivoluzione di a gabbia, u rullu filettatu hè alzatu radialmente fora di a filettatura di a vite principale da una camma in una rientranza in u dado di u mandrinu. Un ciclu hè tandu ottenutu in questa rientranza ruotendu u rullu filettatu à l'indietro per una rivoluzione nantu à l'arburu filettatu.
Questa forma di custruzzione hè cumunemente aduprata in l'azionamenti lineari elettromeccanichi chì necessitanu una capacità di carica elevata cù alta precisione, ripetibilità è lunghezze di piombu chjuche per e viti à rulli planetarii à rulli ciclichi. U picculu piombu di u mandrinu pò ottene una precisione di pusizionamentu assai alta sottu l'influenza di carichi elevati.
◆FissuRollerTtipuNut RinversioneTtipu
Questa forma di vite à rulli planetarii hè cumposta da cumpunenti: un mandrinu filettatu cù un asse otticu longu, un rullu filettatu, una noce filettata longa, un cappellu di cuscinettu è una manica di dente. L'RGTI cù design inversu hè una versione inversa di l'RGT. Hà essenzialmente e stesse caratteristiche cum'è l'RGT è hà ancu una alta capacità di carica è precisione di pusizionamentu. Cù questu design, u rullu filettatu nantu à u mandrinu hè mantinutu in a pusizione curretta è sincronizatu attraversu u coperchiu di u cuscinettu è a corona di l'ingranaggio paragunatu à l'RGT. Questu design inversu hà un mandrinu cilindricu lisciu senza prufilu di filettatura cuntinua. Stu sistema pò dunque esse ben sigillatu da un mandrinu cù un anellu di tenuta di l'albero radiale.
Questa forma di custruzzione hè integrata principalmente cum'è rotore in i motori à albero cavo. Offre una alternativa elettromeccanica compatta per u sollevamentu idraulicu è pneumaticu, è ancu per l'azionamenti lineari. Sicondu u diametru nominale, i dadi cù una lunghezza massima di filettatura di 800 mm ponu esse fabbricati secondu cunfigurazioni specifiche di u cliente.
◆RicirculazioneRollerNut RinversioneTtipu
Questa forma di vite à rulli planetarii hè cumposta da i cumpunenti: mandrinu filettatu cù asse otticu longu, rullu filettatu, dado filettatu longu, gabbia di a gabbia è ritenuta di camma. RGTRI hè u disignu inversu di RGTR. Differisce da RGTR solu in chì a gabbia cù u rullu filettatu è a scanalatura per u ritornu di u rullu filettatu sò situate nantu à u mandrinu è micca in u dado. Grazie à u so principiu funziunale di ritornu di u rullu, RGTRI presenta ancu un passu più chjucu è un prufilu di filettatura più robustu. I mandrini cilindrici lisci sò ancu adatti per i sistemi di tenuta cù questu disignu inversu.
Questa forma di custruzzione hè principalmente integrata cum'è un rotore in un arbre cavumotoriOffre ancu una alternativa elettromeccanica compatta per u sollevamentu idraulicu è pneumaticu è l'azionamenti lineari. I dadi filettati ponu esse fabbricati à un diametru nominale cù una lunghezza massima di filettatura di 800 mm, secondu a custruzzione di u cliente.
Data di publicazione: 12 di ghjennaghju di u 2023